kelopak bunga

Tuesday 18 September 2012

Engagement Nana & Meor..!!

Assalammualaikum..

weehuuu.. haii..erm ni kali ni sya nk story skit je pasal majlis pertunangan kawan sekampus saya.. dan juga kawan sekerja saya suatu ketika dulu.. hehe. cewahh. ayat tak leh nk blahh.. hehe. nama empunya ni adalah Suhana.. kiteorg pgl Nana jer.. haha.. erm saya tak dapat nak pergi majlis dier. sebab yer ade kje..hurm sya kne keja la.. huhuh..erm tak pe.. saya dan keluarga sentiasa mendoakan buat kalian berdua. hehe.. sekarang dah bertunang.. tak lama lagi dah nk jadi PUAN.. hehehe.. erm congratulation Nana and Meor.. hope korang berkekalan k.. hehhee.. Sayang ko Na... hehehe.. disini saya ada la sikit edit gambar mereka.. haha.. erm saya cilok kt fb nana nie.. hehhe.. sorry erk nana n meor.. just nak letak dalam blog jer. hehehe...





No comments: