kelopak bunga

Saturday 8 September 2012

1912..!!

Wow..!! tengok tajuk yer.. heheh 1912.. hurm mesti ramai yang nak guna tarikh ini untuk tarikh keramat. bagi saya ia bgs. sebab senang nak ingat. haha.. hurm selain itu ia permulaan hari bagi bulan 9. yeayyy.. dah masuk bulan september la. hehe. entry kali ni bukan ape pon. just nak cerita sedikit jew tentang tarikh ni. hurm tarikh ni ramai sangat mengundang saya sekeluarga. hadoiii.. terpaksa saya tolak atas sebab - sebab tertentu. dah macam artis lak nak tolak - tolak. hahah. erm saya harus bekerja masa itu. so tak dapat la nak memenuhi undangan tersebut. ada 3 undangan. 1st my sis tunang. yeayy. congrats kak wa. 2nd my friend buat open house. hadoii... 3rd kawan belajar saya lak kahwin. hurm sorry korang. tak dapat datang. saya doakan kebahagian korang semua. hehe. amin.. ok la. saya letakkan pica yer..


kak wa n his fiance

wany n her husband

No comments: