kelopak bunga

Wednesday 5 September 2012

Dugaan Bulan Puasa..



Assalammualaikum…
Hello semua..!!! lama dah tak tulis coretan dekat blog ni kan..heheh walaupun tak ada yang baca xkisah la kn..hehehe.. pada yang sudi baca saya ucapkan ribuan terima kasih la..ye la blog ni pon tak seberapa pon..hehehe.. sayang korang.. hurm kali ni saya nak cerita pasal dugaan di bulan ramadhan nie.. hahaha.. mesti korang ingat dugaan yang macam budak kecil yer kan.. tapi sebenarnya tak lah.. ini dugaan paling teruk kot yang dirasai..huhuhu.. dibulan ramadhan ini jugak la orang nak buat dajal pada kita.. sedih gilerrr.. hanya DIA yang Maha Mengetahui. Mungkin saya diuji sebegini agar saya lebih mengerti dan menghargai setiap kehidupan yang kite semua lalui. Pengajaran buat saya adalah jangan terlalu mudah mempercayai orang lain.. huhu.. tapi saya tetap bersyukur kerana adanya kawan – kawan baik saya serta abang saya. Mereka telah membantu saya dengan memberi kata – kata semangat untuk saya..thanks korang.. sayang giler dengan korang..korang the best..!!!

Itu baru kes pertama.. ni lagi satu kes.. huhu.. biasa lah kan musim perayaan..huhu. pergh giler penat.. huhu. Dengan bos xde lagi.. haish kalau yang masuk tuh dalam lima orang ok la lagi kan.. ni hambek ko.. segerombolan tuh..perghh..!! dah la handle sorang – sorang masa tuh.. tapi alhamdulillah rezeki masuk.. amin.. tapi tuh la collection masyukk. Gaji entah la masyuk ke idak..huhu haishh.. tak pelah janji ada rezeki dapat bayar pe2 yang patut kn. Hehehe

So conclusion for this part, pe yang boleh saya katakan jangan sesekali mudah percayakan orang lain. jadikanlah setiap per yang berlaku atau dugaan ni adalah satu ujian penting untuk kita harungi. Ada sebab kenapa kiter di uji dan diduga. Hargai setiap kehidupan anda semua. Hargai juga persahabatan anda. Tanpa keluarga dan juga kawan – kawan anda tak kemana. Dan juga syukuri atas nikmat yang diberikan. Okey kawan – kawan.. sampai sini jela saya membebel..dah xtau nk bebel pe lagi..haha..nanti kiter jumpa untuk part raya pulak ekk.. macam mana la raya nnt kn..hope semua berjalan dengan lancar..selamat hari raya kawan2..


 Wassalam..
Luv n hug..!!



No comments: