kelopak bunga

Tuesday 18 September 2012

Its My Bufday..!!!

Assalamualaikum..

Weehuuuu.. Today its My Bufday.. Wahhhhh..!!!! sudah 23th tahun maaaa... hadoiii.. terasa meningkat lak usia nie.. hahaha.. takkan la makin menurun lak kan..mesti la meningkat.. hehehe.. ramai yang wish pada saya di FB.. hurm xkurang juga yang memberi SMS dan juga yang Special yang Call.. hehehe.. thnks korang.. sayang korang.. hehehe.. erm Thanks pada Ariff n Ami coz call saya pagi2. nasib baik da bangun. hahahaha.. kalau tak kantoi la plak kan suara sengau... hahaha. n to Ami thnks nynyikan tuk aku erkk.. hahhaa... nice song walaupun tak habis. hahaha.. erm tak tau la nak cerita pe.. hehe. nak letak gambar pon xtau nak letak pe. haha..erm sebab tak celebrate pon. hehhee. erm tak kisah la.. yang penting semua doakan kesejahteraan masing - masing termasuk diri saya. hehe.. tuh yang lebih penting. dan juga mudah2an dapat jodoh. cewahhh. tak leh bla kot ayat.. hahhaa.. InsyaAllah.. ketentuan dariNya. hehehe.. 


erm bila dah 23th ni kena la lagi matang kan. hahaha.. tak matang lagi ke diriku  nie?? wuuhhuuu.. mudah2an di usia sebegini saya diberikan kesempatan untuk menjalani kehidupan dengan lebih baik serta diberikan kesihatan yang baik.. life must go on. huhuhu. so pe lagiii... teruskan kehidupan ke hadapan. segala kenangan pahit gentir tinggalkan ia di belakang.. teruskan hidup ke hadapan. setiap ujian yang diberikan kiter jalani dengan baik. InsyaAllah pasti akan berjaya.. mudah2an. hurm selama 23 tahun ni banyak kenangan pahit manis bersama keluarga.. bersama teman2. bersama sahabat handai. bersama abang2 dan kakak2.. dan juga bersama saudara maraku. hanya yang terdekat fahami pe yang kami lalui.. hurm mudah2an perjalanan kami sentiasa baik selepas ini. 


banyak perkara yang telah mengajar saya untuk lalui kehidupan ini.. terima kasih Ya Allah kerana masih membantu kami dalam mengharungi liku - liku kehidupan ini.. amin.. hehe. okay la. membebel banyak pon xbest.. hehehe.. terima kasih pada semua. tak terkata dan tak terbalas rasanya.. hanya Allah sahaja dapat membalas untuk kalian. moga2 kalian semua diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa berbahagia bersama teman2, dan keluarga tercinta k. hehe.. sayang korang semua..hehehe..

3 comments:

I_man Nur ALia said...

Allah selamatkan fara...dunai akhirat..eppy bufday dear:-)

izumiekin said...

tq kak lia.hehehehe..

zool said...

Salam pada semua...
Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
Harga serendah RM1.00/pcs.
Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/