kelopak bunga

Tuesday 18 September 2012

Muhammad Amsyar Muhammad Faiz..

Assalamualaikum..

Hye all. haha..erm cer tengok tajuk tuh.. fuyooo.. nama lelaki beb.. haha.. tak pernah2 saya letak nama lelaki di title itu.. whoooaaa.. haha.. dah ade kekasih hati ke?? hahaha.. YESSSSSS.. memang die kekasih hati.. kekasih hati kami semua.. hahhaa.. nak tau kenapa kami semua?? sebab empunya nama tersebut adalah baby yang baru dilahirkan pada 8 September 2012.. haaha..makna yer dah 10 hari baby ni dilahirkan. hehe..erm macam cantik lak kan. haha.. tulis time 10 hari nie. hehe.. nak tau kenapa?? tunggu next blog yerrr. hehehe.. erm ini empunya nama adalah baby kepada Nadia aka kak long n Faiz aka abg faiz.. hehee.. kakak pertama kepada cousin saya yang giler lagi sempoi. haha.. jangan marah erk ami.. hehehe. kiter kan kembar.. hahaha.. hurm tak tau nk describe cm ne da.. sebab mak long dier ni tak jumpa lagi.. hahhaa.. nanti da jumpa baru blh describe.. pe yg blh dikatakan semua baby SANGAT COMEL okkkk..!!!!! hehe.. kurniaan dari Yang Maha Esa semestinya SANGAT COMEL..!!! okk.. saya letak pic ye sekali erk. ni pon saya cilok dari ami yer instagram..hehehe.. thnks ami.. hahaha..







3 comments:

nadzmi said...

curik pic dari instagram aku.! bayar cepat.! hahaha.!

nadzmi said...

curik pic dari instagram aku.! bayar cepat.! hahaha.!

izumiekin said...

alaaa..nanti ak byr dgn blnjer aiskrim cornetto yang kecik yer je la erkk.. hahaha