kelopak bunga

Tuesday 18 September 2012

Saya Punya Art..!! Part 1

Assalammualaikum..

weehuu..hahaha..kelakar la plak tengok title tuh.. hurm ART??? art la sangat ekin oiii..huhuhu.. erm tuh la nama yer tak de kerja cari kerja.. huhuhu..erm entry kali ni tak tau nak wt pe sebenar yer.. kosong.. hahhaa.. jangan nyanyi lagu kosong please..!! hahaha..bukan anti k.. saje jer xkasi nyanyi.. hehehe.. hurm nak tunjuk je gambar - gambar yang kite da edit. ala edit biasa jew.. tak reti nak edit luar biasa. huhu.. orang pro je leh edit luar biasa. saya simple je. suka - suka. sape tak suka sudah.. ada saya kisah.. hehehe.. tapi hope korang suka la..suka la erk.. haha. memaksa lak kan.. hehe.. citer banyak pon tak best gak kan.. okk. enjoy pica nie.. kepada yang berkenaan sila la tengok gambar - gambar anda erk.. kalau tak cantik maafkan saya erk.. hehe.. suka - suka je edit nie.. sape yang suka saya nk gtau nie. terima kasih banyak - banyak.. heheh.. pada yang xde gambar yer harap bersabar erk.. banyak benda nak fikir nie.. kena fikir kesesuaian.. hehehe.. okk.. membebel banyak lak kan. tengok je la gambar - gambar ni erkk..























No comments: