kelopak bunga

Thursday 18 July 2013

BABY IN DA HOUSE..!!!

Assalammualaikum semua.. :)

hai. erm tajuk baby.. yeayy.. happy happy happy happy..!!!! :) but korang jangan la salah sangka pula yer. erm pertama sekali saya nk ucapkan tahniah buat rakan2 saya yang telah selamat melahirkan baby. pada rakan sekuliah saya dan rakan kerja saya Pn. Noor Amalia a.k.a Memel. selamat mel.. tahniah.. hehehe.. erm walaupun dan beberapa bulan kan. baru sekarang nak masuk dalam blog. sorry mama mel.. hehehe.. erm sibuk la. sekarang baru ada masa and ayat2.. hahhaa.. erm alhamdulillah dapat baby gurl yang comel.. hehee. erm aisyah nama yer.. sedap nama.. hehe.

selain itu juga rakan saya yang lain Pn Norhazwani aka Wany. telah selamat juga melahirkan baby beliau. amin. semoga sihat2 n baby pon mesti sihat juga.. amin. hehhee.. hurm walaupun kami2 semua jauh tetapi kami tetap mendoakan anda semua. mudah2an semua baik2 belaka di sana yer. hehehe. dah jadi mama dah mereka ni. alhamdulillah. tinggal Pn Suhana aka Nana je la sekarang ni.. hehehe..

hurm dalam orang menyambut bulan puasa saya digemparkan dengan 2 berita baik. tapi disni saya cerita berita yang pertama dulu yang berkaitan dengan baby. hehe. erm alhamdulillah akhirnya maksu saya Pn Zatur Nawawi telah selamat melahirkan baby boy.. yeayyyy..!!!! dapat seorang lagi cousin.. hahahhaa.. erm alhamdulillah semuanya baik2 sahaja.. hurm akhirnya dapat boy juga kan maksu..alhamdulillah. erm selamat keluar ke dunia baby(xtau nama lgi)..semasa umat islam melakukan ibadah puasa yang ke5 saya dapat seorang lagi adik. alhamdulillah rezeki di bulan puasa. 

hurm selain itu tahniah juga kepada DJ ERA iaitu Kak Ira dan suaminya kerana dikurniakan baby boy jugak pada 9hb Julai 2013.. yeayyy..!! tahniah kak ira.. hehehe..erm comey je baby Saif tuh.. hehhee.. alhamdulillah kan.. tak lupa juga pada fav korean saya iaitu Mr Ha Dong Hoon aka Haha.. dah selamat jadi bapa jugak. chugha haeyo oppa..!!! 'Dream"..!!








hurm semua dah dapat baby.. yeayy..!!! happy happy happy happy happy..!!!! :)

No comments: